14 d’agost de 2011

Sil·logisme


Graffiti loves Art
Anna loves Graffiti
Graffiti loves Anna

4 comentaris:

fra miquel ha dit...

OSPA!
Anna!
No fotis que t'han graffitat! :P
Quina xulada!

petons!

Anna Eme ha dit...

Ja, ja, ja, Fra Miquel!!!
Ja m'agradaria que me l'haguéssin dedicat però, malauradament, no arribo a tant. Em van portar a veure una paret i aquest graffiti era el primer de la sèrie. No és que m'apassioni el dibuix (deu ser d'un principiant), però m'agraden els colors i les casualitats: surt una G, un cor, una A, el nom Annette...
Petons per a tu també.

el paseante ha dit...

Algú et va somiar i et va dibuixar. Sou clavades (tot i que el dibuix és una mica naïf). Una foto molt xula.

Anna Eme ha dit...

Aix, encara no coneixo a cap graffiter personalment. I si el conegués, per que em dibuixes, li hauria d'encarregar una feineta. Ara per ara, la meva economia no dóna per a tant. Potser m'atreviré a pintar-lo jo mateixa ;)
(i sí que es naïf, si... tot té el seu encant encara que no sigui perfecte)