1 d’agost de 2011

Vacances, obviament!


No esteu cansats de sentir sempre les mateixes paraules? Que si la crisi, que si les agències de qualificació, que si l'índex d'atur, que si les retallades, que si fa mal temps, que si vull vacances... Apagueu la tele, no escolteu la ràdio, desconnecteu els telèfons, no llegiu diaris, amagueu el rellotge, programeu un blackout reversible a l'ordinador. Perdeu-vos en el vostre món.

Les sirenes m'han començat a cantar a cau d'orella. No m'haig de posar taps de cera com Ulisses per que les meves dones d'aigua no són entremaliades. Les buscaré, doncs, en qualsevol recipient d'aigua, en una piscina, en un llac, en una platja... o en una fontana romana.
Bones vacances
Anna

6 comentaris:

Emily ha dit...

El problema de deixar apagat el telèfon, és que si tens familia i no respons a les trucades, poden aparìxer de sobte a casa per veure si ha passat alguna cosa :)
Bones vacances:)
M'agrada el bloc i les fotos...

el paseante ha dit...

Bones vacances. I torna amb fotos xules.

Anna Eme ha dit...

Benvinguda en aquest petit racó de pixels de colors, Emily!

He provat a fer tot el que vaig escriure al post. Me n'he sortit amb els recipients d'aigua, la piscina, el llac, les fonts i l'ordinador però no amb les altres coses. Sóc massa urbanita encara ;)

Anna Eme ha dit...

Paseante, les vacances de vegades són curtes però si són intenses es frueixen el doble. Encara no disparo gaire amb la Lumix però alguna cosa penjaré. A veure que em passa pel cap. Bones vacances a tu també!

fra miquel ha dit...

Segur que han estat profitosos, aquests dies, a veure quins graffitis has pillat per aquests mons de déu ;o)
petons

Anna Eme ha dit...

De graffitis sempre n'hi ha, Fra Miquel. El que a mi m'agrada és descobrir-los. Hi ha obres de museu tunejades en versió de carrer ;)
Bones vacances!