27 de gener de 2012

Dona d'aigua


Dona d'aigua, onada serena, tempesta perfecta, miratge d'oasi, rosa de sal, Dona d'aigua, misteri insondable, arcàngel, diable, principi, desfici, estrella polar. Dona d'aigua, puresa infinita, de l'alba primera, m'abraces, m'ofegues, abraces, m'ofegues, Dona d'aigua, nuesa, miracle, llavor, santuari, desig mil·lenari, d'on beu la feblesa, de l'home tribal. Dona d'aigua, regal, sacrifici, plaer, meravella, com mel primerenca, trampa mortal, Dona d'aigua, veritat i mentida, finestra que s'obre, finestra que es tanca, oratge de mar. 
Joan Isaac 

Simplement genial
Anna

5 comentaris:

el paseante ha dit...

Em trobo aquesta mirada blava en una galeria d'art o en un museu i m'hi quedo una bona estona embadalit. Em comença a agradar l'streetart.

Anna Eme ha dit...

Tot i que això no és ni spray ni rotulador, també forma part de l'street art barceloní. Espero continuar embadalint-te amb noves troballes. Barcelona, en aquests moments, s'està bellugant amb noves petites obres d'art.
Continuarà ;)

Nuri ha dit...

Molt boniques les imatges, però felicitats també per les paraules que les acompanyen, les que et presten i especialment les que surten de tu, Un petó ; )

fra miquel ha dit...

Petites obres d'art, dius? Hi ha galeries d'art que exposen coses pitjors. Segur!
Ara m'has encuriosit... si no és ni spray ni retolador... És un stencil? O està pintat directament al que sembla una porta o una tanca...?
Ben trobat el text.
B7s

Anna Eme ha dit...

Nuri, totes les coses es complementen com el yin i el yang. Potser no som artistes però sabem trobar la poesia, amb paraules o amb imatges, on no n'hi ha.

Fra Miquel, la botiga que representa aquest dibuix es dedica a l'art. Només així podia sortir una imatge tan bonica com aquesta. Fins i tot vaig assistir (l'any passat) a algunes de les pinzellades durant la seva realització (sí, amb pinzells i pintura de tota la vida) però jo encara no tenia càmera i estava germinant aquesta passió que sento per l'street art.

Petons!