22 de juliol de 2011

United Colors of Street Art IV

Glamour i birres
Només fa unes setmanes que la Lumix surt amb mi a buscar imatges pel carrer. Fins ara ni s'ha cansat, ni s'ha avorrit, ni s'ha queixat. Es porta tan bé que, fins i tot em fa regals. Quan diumenge vàrem estar al Parc de les 3 Xemeneies, em va demostrar que les passejades serveixen per alguna cosa més que bellugar les cames i els peus. Passejar pels carrers és com fer un treball de camp. Mires, fotografies, investigues, anotes i, amb una mica de sort, coneixes personalment els teus mites. Mites com la Btoy, l'autora d'aquest retrat.
Anna

5 comentaris:

Nuri ha dit...

Nena, quina activitat! Que no tinc temps de pair tans comentaris encertats i fotos guapes!
M'ha agradat molt aquesta apreciacio sobre el color del cel, realment hem de frenar una mica i mirar mes el que i a qui, tenim al voltant.
Que continuis veient tant! Petonets

el paseante ha dit...

Em pensava que aquest tipus d'art era més aviat anònim. Però veig que hi ha autors de renom, al menys pels entesos.

La teva Lumix està fent bona feina. Val, tu l'ajudes una miqueta :-)

Anna Eme ha dit...

Nuri, estic descobrint que la fotografia no és tenir un cop de sort (be, de vegades potser si) però és cert que s'ha de saber mirar, tenir paciència i disparar moltes vegades fins que surt alguna cosa que destaca sobre les altres. Sort de les càmeres digitals. El munt de pasta que s'estalvia la gent en rebelats!

Paseante, realment està prohibit pintar als carrers i pintar persianes metàl·liques sense permís. Fins i tot, el tema de les persianes és un problema ja que l'Ajuntament no es mostra gens partidari pel que fa a aquest tipus de decoració. Però veure'ls en acció té la seva gràcia ja que sempre veus els dibuixos fets però no com es fan. Molt aviat acabaré aquesta sèrie d'imatges (la Lumix se'm mareja amb la olor dels esprays) però vaig pensar que seria interessant conèixer l'origen de la majoria de fotos que penjo.

fra miquel ha dit...

Buff!
Noia! Si que has fet feina mentre jo passejava pels carrers d'un altra món!
He d'aturar-me una mica i tornaré més tard per acabar de veure el que has penjat.
I si. Les Lumix i altres càmeres també t'ajuden a conèixer gent guapa ;o)
petons

Anna Eme ha dit...

Fra Miquel les càmeres són com els gossets, les treus a passejar i elles busquen, trien, disparen... i sí, també es paren per a que puguis xerrar amb gent curiosa ;)